Překrásný les (poezie na sobotu, neděli i všední den)

Fotky zdarma z Veverka

Básně nás ve třetím trojročí opravdu baví! Nechali jsme se inspirovat hrou v poezii, dadaisty, surrealisty a dalšími hravci se slovy, představami, asociacemi...

Sedmačka E. popisuje proces tvorby své básně takhle: Nejdřív mě prostě jen tak napadl název a potom už šlo vlastně jenom o rýmy. Ze začátku jsem se chtěla hodně držet tématu lesa, ale potom to vyšlo trochu jinak!

Užijte si procházku po Překrásném lese...


Překrásný les

 

Bylo nebylo,

mrazilo a chladilo.

Byl jeden Překrásný les,

který dával a bral.

Překrásný byl tak velice,

až se mi z toho točila palice.

Musel jsem si na to sednout,

avšak vtom jsem zaslech Slintu.

V Překrásném lese, kde

monstro bylo stvořeno,

všude slintá, všude plive.

Slyšte, Slinta už jde!

Běžím, chvátám, jak to jen jde.

Slintu v patách mám,

slyším, jak jde!

I když jsem byl potichu,

v Překrásném lese už 

po mě není vidu ni sluchu.   



Komentáře